Logotipų tendencijos 2016 metais

Kaip ir kasmet Logolounge paskelbė logotipo tendencijas vyravusias 2016 metais. Kardinalių pokyčių nėra bet įdomių ir netikėtų sprendimų tikrai galima rasti. Kviečiame apžvelgti šias tendencijas kartu su Jumis,o žemiau rasite ir apžvalgą kas atsinaujino Lietuvoje ir kaip.


Ombre –
 erdvės, gradiento kūrimas spalvos perėjimais.trendai1
Half and half – flat stiliaus logotipai, kuriant šviesotamsą dalinant juos per pus.trendai2
Off shift – keistai sudėlioti šriftiniai logotipai.trendai3
Curls – lengvi, su spalvų perėjimais, persukti, perlenkti elementai.trendai4
Letter block- raidės sugrupuotos į blokus.
trendai5Bars – elementai sudaryti iš stambių juostų, grubi grafika.
trendai6Logotipų tendencijos Lietuvoje

2016-ieji buvo Lietuvos didesnių prekių ženklų atsinaujinimo metai. Ir tai yra gerai. Gerai, jog stebimos tendencijos, jomis sekama ir pakankamai sėkmingai įgyvendinama. Pasauliniame kontekste vyraujantis paprastumas ir minimalizmas atsiliepia ir mūsų šalies kompanijų logotipų vizualume. Kaip ir pasaulyje, Lietuvoje atsispindi minimalizmas – didelės ir rimtos kompanijos atsisako daugybės elementų logotipe, renkasi minimalias šrifto transformacijas.
“Klaipėdos nafta”, “MEGA”, “Gintaro baldai”, “Vilniaus duona” pasirinko moderniai minimalistinius, be grafinių ikonų logotipus. “Utenos trikotažas” – įdomų ir moderų šrifto skirstymą.
Šias metais pristatytas Lietuvos turizmo prekės ženklas (tiksliau, visa jo stilistika su ikonoma ir elementais) vienareikšmiškai atvaizduoja pasaulyje vyraujančią paprastų “naïve” stiliaus linijinių ikonėlių tendencją. 15min.lt atnaujinno visą savo naujienų portalo dizainą. Pasirinko gana rėksmingą žalią spalvą – o tai taip pat atkartoja pasaulines tendencijas (pvz.: Logitech rebrandinimas). Svarbu paminėti, jog 15min.lt labai šauniai padirbėjo su visu vaizdiniu-grafiniu turiniu.trendai lietuviski

Ne visi bandymai buvo tokie sėkmingi. Vienas tokių – radijo stoties “M1-plius” logotipo atnaujinimas, nors M-1 teikia kad naujasis logotipas išreiškia pagrindines savybes: stilių, kokybę, eleganciją bet jas sunku įžvelgti logotipe, logotipas atrodo pasenęs, atsikartojančios linijos banalios ir neįdomios.
Mūsų šalies prekiniai ženklai lėtai, bet juda pasaulinių tendencijų ritmu. Džiugu stebėti tokią situaciją.

trendai lt

seo paslaugos interjero dizainas masažai vilniuje stendai reklamai mokykliniai baldai