Gero logotipo požymiai

Logotipas – Jūsų kompanijos identifikacija. Geras logotipas – skleidžiantis tikslingą informaciją apie Jūsų kompaniją. Be viso to, logotipas, kaip ir ženklas ar prekės ženklas, turi labai svarbų aspektą – pridėtinę vertę. Tinkamas logotipas didina įmonės paslaugų ar prekių vertę, skatinama gera reputacija ir teigiamas vartotojų požiūris į prekę. Prekės ženklu sustiprinamas pasitikėjimas.

Kokie yra pagrindiniai gero logotipo požymiai?1

Logotipą sudaro dvi dalys – pavadinimas ir jo apipavidalinimas. Abi šios dalys yra vienodai reikšmingos, nes jos papildo viena kitą. Be gero apipavidalinimo, pavadinimas niekada nebus stiprus, o  prastas pavadinimas gali sugadinti net ir geriausią apipavidalinimą.

Ne paslaptis, geras pavadinimas daug prisideda prie produkto ar įmonės sėkmės. Norint sukurti gerą pavadinimą, visų pirma, reikia ištirti tikslinius klientus, konkurentus, rinką ir sukurti rinkodaros strategiją.

Kitas svarbus žingsnis, numatyti logotipo vardo paskirtį:

Visi šie variantai turi savo privalumų ir minusų. Tiesioginis pavadinimas – aiškiai apibrėžia paslaugų spektrą. Minusas – susiauriną jį, kas vėliau gali sukelti problemų plėtrai ar keičiantis veiklos krypčiai. Be to, nėra lengva bendrinį pavadinimą paversti prekės ženklu. Kita vertus, kai logotipo pavadinimas tiesiogiai perteikia įmonės teikiamas paslaugas potencialiems klientams –daug lengviau surasti ir identifikuoti pačią kompaniją.

Perkeltinės prasmės ar konkrečios prasmės neturintiems pavadinimams reikia daug daugiau laiko ir stipresnių rinkodaros sprendimų, kad galėtų įsitvirtinti rinkoje. Visgi, tokie pavadinimai atrodo patikimesni, kartais kūrybiškesni ir unikalesni. Šis aspektas vartotojų akyse gali lemti nuomonę, kad ir įmonė pasižymi tokiomis pat savybėmis. Kuo ženklas pasižymi stipresniais skiriamaisiais bruožais, tuo didesnė tikimybė, kad jis be kliūčių bus įregistruotas bei suteikta platesnė apsauga į jį panašių, bet vėliau sukurtų ženklų atžvilgiu.

 

seo paslaugos