5 patarimai kaip padidinti jūsų elektroninės parduotuvės pardavimus internete

kaip padidinti pardavimus internete

Atidaryti savo internetinį verslą – patraukli idėja daugumai verslininkų. Vis dėl to, vien sukurti elektroninę parduotuvę ir joje prekiauti tam tikromis prekėmis neužtenka. Norint sulaukti klientų susidomėjimo, auginti lankytojų skaičių, bei išgryninti strategiją kaip padidinti pardavimus reikia daug ir uolaus darbo.

Keletas itin svarbių dalykų kuriais svetainėje privalu pasirūpinti būtų jos grafinis dizainas, skirti dėmesio vartotojo patirčiai ir patogumui bei pritaikyti bent bazinius SEO principus kurie užtikrintų geresnes elektroninės parduotuvės pozicijas paieškos sistemose.

Šiandien pateiksiu keletą naudingų patarimų kaip padidinti pardavimus elektroninėje parduotuvėje ir paversti ją konkurencingesne.

Skirkite daug dėmesio svetainės funkcijoms ir dizainui

Pirmoji vartotojo patirtis svetainėje yra itin svarbi norint užtikrinti, jog jis iš jūsų nusipirktų prekes ar paslaugas. Dėl šios priežasties, svarbu skirti didelį dėmesį savo elektroninės parduotuvės dizainui – jos estetikai ir funkcionalumui.

Jei nesate tikri kokiu keliu apskritai reikėtų eiti šiuo aspektu – patarčiau pasižvalgyti po konkurentų internetinius puslapius rinkoje, atkreipti dėmesį į tai kokie grafiniai elementai yra naudojami populiariausiose parduotuvėse.

Vienas iš tokių aspektų galėtų būti spalvinė gama sutinkama parduotuvės aplinkoje. Neseniai JAV atliktas tyrimas nustatė, kaip pavyzdys, jog žalia spalva teigiamai veikia pirkėjus galvojančius atlikti pirkimą. Gerai pagalvokite apie tai kokios spalvos labiausiai atspindi jūsų prekės ženklą ir tai, kokie standartai vyrauja jūsų rinkoje.

Žinoma, bus svarbūs ir kiti svetainės elementai tokie kaip pasirinktas tekstinis šriftas, nuotraukų ar vaizdo įrašų išdėliojimas, pateikta pagrindinė informacija ir optimalus svetainės krovimo greitis.

Pritaikykite svetainę mobiliems telefonams

Dar vienas dalykas į kurį tikrai ne visi verslininkai internete atkreipia dėmesį yra savo elektroninės parduotuvės pritaikymas mobiliesiems telefonams.

Šiais laikais telefonas – pagrindinis instrumentas kurį žmonės naudoja aktualiai informacijai susirasti, komunikacijai, o taip pat ir įsigyti aktualias prekes ir paslaugas. Būtent dėl šios priežasties yra svarbu, jog jūsų parduotuvė atrodytų tvarkingai ir tinkamai veiktų tiek ant kompiuterio, tiek ant mobiliojo telefono.

Dar vienas svarbus aspektas šiuo atveju – svetainės reitingavimas Google paieškos sistemoje.

Norint pasiekti aukščiausias įmanomas pozicijas ir būti gerai matomu pagal aktualias užklausas, svetainės pritaikymas telefonams yra vienas svarbiausių dalykų kurie darys įtaką elektroninės parduotuvės SEO.

Taigi, svetainės pritaikymas telefonams yra svarbus ne tik dėl geresnės vartotojų patirties, tačiau ir bendram parduotuvės matomumui internete.

Užtikrinkite greito susisiekimo galimybes klientui

Kada prekės „pačiupinėti“ galimybės nėra, pirkėjui greičiausiai norėsis gauti daugiau detalesnės informacijos apie ją, o ne vien perskaityti jos aprašymą. Natūralu, jog prieš atlikdamas pirkimą, jis norės susisiekti su daugiausiai informacijos apie tą prekę ar paslaugą turinčiu žmogumi – jos pardavėju.

Galimybė susisiekti telefonu ar elektroniniu paštu – standartas visose interneto svetainėse, tačiau tikrai ne visi dar pilnai išnaudoja vadinamojo “live-chat” arba gyvo pokalbio funkciją savo svetainėse.

Tai suteikia galimybę žmonėms iš karto su jumis susisiekti jeigu jiems kilo klausimų ar neaiškumų. Tokia operatyvi komunikacija, vėl gi, didina šansus, jog žmogus nusipirks būtent iš jūsų o ne iš jūsų konkurentų, nes būtent jūs parodėte žmogui rūpestį ir paslaugumą.

Dėmesys pristatymo kainai

Dar vienas itin svarbus faktorius galintis padėti parduoti yra prekės pristatymo kaina, ypač kai kalba eina apie pigesnes prekes kur siuntimas sudaro nemažą dalį galutinės sumos.

Iš pirmo žvilgsnio tai gali pasirodyti kaip visiška smulkmena, tačiau būtent tai yra vienas iš pagrindinių dalykų į kuriuos pirkėjas atkreipia dėmesį lygindamas pardavėjų kainas.

Įvertinkite savo galimybes ir jeigu galite, būtinai pasiūlykite nemokamą pristatymą pirkėjams. Jei to sau leisti negalite, bent jau siūlykite pirkėjams nemokamą pristatymą nuo tam tikros sumos už prekes ar įskaičiuote siuntimą iškart į galutinę kainą.

Išnaudokite socialinių tinklų ir turinio reklamos galimybes

Socialiniai tinklai turi itin didelę reikšmę šiuolaikinėje visuomenėje, ypač kuomet kalba eina apie jaunesnes amžiaus grupes. Šias platformas žmonės naudoja ne tik komunikacijai su artimiausiais žmonėmis, tačiau kartu dalyvauja diskusijose, skaito naujienas ir t.t.

Facebook, Youtube ar Instagram gali būti puikūs tinklai ne paskatinti, tačiau kartu ir išlaikyti vartotojo susidomėjimą jūsų verslu. Viena iš tokių veiksmingų rinkodaros taktikų galėtų būti reguliariai publikuojamas aukštos kokybės ir naudingas žmonėms turinys, kuris nėra tiesmuka reklama.

Pavyzdys:

Esate internetinė mėsos gaminių parduotuvė norinti padidinti savo pardavimus Kalėdų laikotarpiu?

Paruoškite kokybišką įrašą apie skanų, netradicinį kalėdų receptą iš mėsos kurį žmonės galėtų nesunkiai pasigaminti tiesiog namuose. Tikrai nepakenktų ir detaliai aprašytos gaminimo instrukcijos, aukštos kokybės nuotraukos ar prisegtas vaizdo įrašas kuriame, kaip pavyzdys, naudojate vieną iš gaminių kuriais prekiaujate.

Tai tik vienas pavyzdžių kuomet turinys tampa reklamos forma. Svarbu – įdėtos pastangos ir noras nuoširdžiai sudominti žmones iš savo pusės.

Pabaigai

Aptariau mano manymu, paprastus, tačiau tuo pačiu metu itin svarbius dalykus galinčius padėti pasiekti geresnius pardavimus internete.

Svarbiausi dalykai čia bus pasirūpinti geru internetinės svetainės dizainu, užtikrinti gerą vartotojo patirtį, na ir žinoma, protingai išnaudoti rinkodaros galimybes kurios leidžia pasiekti jums savo tikslinę auditoriją.

seo paslaugos