Kas svarbiausia renkantis reklamos agentūrą savo įmonei?

Kaip pasirinkti reklamos agentūrą savo įmonei

Reklamos reikšmė šiuolaikiniame versle yra milžiniška. Vis daugiau žmonių prekių ar paslaugų ieško tiesiog internete, todėl verslai privalo pasirūpinti savo matomumu.

Nors sukurti ir paleisti reklaminę kampanija – paprastas dalykas kurį gali atlikti, net ir pati įmonė, norint, jog jūsų rinkodaros kampanijos atneštų maksimalią grąžą – bus reikalinga specialisto akis.

Sėkminga kampanija, tai ne tik tinkamai parinktos iliustracijos, ar tekstai, tai ir tinkamai paruošta strategija paremta ilgametės patirties dirbant su įvariais internetinės reklamos įrankiais.

Vis dėl to, išsirinkti tinkamus reklamos specialistus nėra taip paprasta. Agentūrų siūlančių tokias paslaugas yra tikrai nemažai, todėl neretai kyla klausimas, kaip išsirinkti reklamos agentūrą kuri geriausiai tiks mano verslo situacijai?

Šiandien – keletas mano patarimų kaip išsirinkti reklamos agentūrą.

Svarbiausias faktorius – darbo skaidrumas

Jei užsisakote reklamos kūrimo ir administravimo paslaugas iš tam tikros kampanijos, natūralu, jog norėsite gauti reguliarios informacijos apie tai kaip reklamoms sekasi ir ką galima atlikti norint pagerinti rezultatus.

Dažniausiai verslai renkasi reklamuotis per Google Ads, kas užtikrina matomumą visame Google produktų tinkle – paieškoje, vaizdinėje reklamoje, ar Youtube. Prieš sudarydami sutartį su reklamos kampanija, būtina pasiklauskite kokiomis sąlygomis bus aptariami pasiekti reklamos rezultatai.

Minimaliai, agentūra turėtų jums suteikti prieigą prie jūsų Google Ads ir Google Analytics paskyrų kur galėsite stebėti reklaminių skelbimų rodmenis ir analitinę jų pusę, lankytojų atliekamus veiksmus ir pan.

Dar geriau, jei agentūra pati pasisiūlo atsiųsti periodinę rezultatų ataskaitą, suteikia šansą užduoti klausimus ar pastebėjimus.

Jei agentūra nenori suteikti prieigos prie jūsų reklamos paskyros, vengia aptarti išlaidas ar pasiūlymus pagerinti situaciją, ieškokite kito varianto.

Įvertinkite reklamos agentūros kompetenciją

Nors universalaus metodo įvertinti žmogaus kompetencijos nėra, paprastai yra keletas ženklų kurie sako su kokiais specialistais jūs bendraujate.

Jei žmogus aktyviai domisi jūsų verslu, uždavinėja logiškus klausimus apie jūsų parduodamas prekes ir paslaugas, tai jau yra geras ženklas. Informacija specialistui yra reikalinga norint suderinti reikalingus raktažodžius, skelbimo tekstus, o taip pat ir bendrą reklaminės kampanijos strategiją.

Užduokite klausimų ir patys. Jei visi jūsų klausimai yra atsakomi tikslingai, paaiškinamos priežastys dėl ko strategiją reikėtų sukti būtent tokia, o ne kita linkme, greičiausiai bendraujate su išties patyrusiu žmogumi kuris žino ką daro.

Kitu atveju, jei agentūra nuolat išsisukinėja nuo klausimų, nereaguoja į pastebėjimus ar kitaip vengia atsakomybės, verčiau ieškotis kitų žmonių.

Atsiliepimai internete – svabūs, tačiau būtina atskirti tikruosius

Kitas svarbus faktorius renkantis reklamos agentūrą, mano manymu, yra žmonių atsiliepimai.

Nors šiais laikais vis dažniau yra sutinkamas netikrų atsiliepimų fenomenas, kur atrodo, jog kiekvienas pirkėjo ar įmonės atstovo paliktas komentaras apie bendrovę yra teigiamas, tai vis tiek gali būti neblogas patikimumo indikatorius, jeigu žinote kaip juos atskirti.

Ne paslaptis, jog įvairūs verslai atitinkamai “pakoreguoja” savo atsiliepimų sekciją interneto svetainėje, taip norėdami pasirodyti patrauklesni potencialiems klientams. Visai nesvarbu ar kalba eitų apie IT paslaugas teikiančią įmonę, autoservisą, ar tą pačią reklamos agentūrą.

Mano patarimas būtų rimtai žiūrėti tik į trečiųjų šalių svetainėse paliktus atsiliepimus. Facebook ar Google tinkle paliktą atsiliepimą “padirbti” būtų tikrai sudėtinga, todėl tai būtų labiausiai arti tiesos esančios žmonių nuomonės.

Jeigu turite laiko, ne pro šalį būtų patikrinti ar tikrai tam tikras atsiliepimą palikęs žmogus ar įmonė išties egzistuoja, tokiu atveju neliktų jokių abejonių, ar skaitote realius atsiliepimus apie agentūrą.

Pabaigai

Taigi, pateikiau 3 dalykus kurie mano manymu yra svarbiausi renkantis reklamos įmonę savo verslui.

Reziumuojant, dar prieš pradedant bendradarbiauti, svarbiausi dalykai būtų:  atsižvelgti į realius žmonių atsiliepimus, pabendrauti su pačiais įmonės atstovais bei įsitikinti dėl jų kompetencijos.

Atminkite, nuo šių specialistų priklausys jūsų įmonės rinkodaros pasisekimas, todėl sprendimą čia reikėtų priimti tikrai apgalvotai.

seo paslaugos