Patarimai kaip sugalvoti efektyvų reklaminį šūkį

kaip sugalvoti reklaminį šūkį

Tinkamai apgalvota reklaminė kampanija padeda didinti įmonės prekės ženklo žinomumą bei sudominti potencialius klientus siūlomomis paslaugoms ar produktais.

Sėkminga reklama susideda iš nemažai faktorių kuriuos būtina tinkamai įvertinti įskaitant tokius dalykus kaip įmonės naudojamas logotipas, puikus tikslinės auditorijos išmanymas, pasirinktas reklamų rodymo šaltinis, na ir žinoma, pats turinys kuris atsispindi joje.

Viena iš pagrindinių turinio dalių bus ir įmonės naudojamas reklaminis šūkis už kurio slypi pagrindinė reklamos mintis.

Šiame straipsnyje – plačiau pakalbėsiu apie tai, kokią reikšmę turi įmonės naudojamas reklaminis šūkis ir kokie kertiniai principai galioja norint sukurti sėkmingą, įvairiems komerciniams tikslą tinkamą šūkį.

Kaip užsiminiau prieš tai, logotipas – taip pat yra viena iš pagrindinių reklaminės kampanijos dalių. Jei galvojate kaip galėtumėte padidinti savo įmonės naudojamos vizualinės kalbos efektyvumą – jus gali dominti verslui skirtų logotipų kūrimas.

Šioje srityje dirbu jau daugiau kaip dešimtmetį, todėl puikiai išmanau kas yra patrauklus, tačiau tuo pačiu metu rezultatus padedantis atnešti logotipas. Kartu – mano sukurtų logotipų pavyzdžiai.

Ką laikome reklaminiu šūkiu ir kokia jo reikšmė reklaminėje kampanijoje?

Paprastai tariant, reklaminis šūkis – tai tam tikra trumpa žinutė atsispindinti jūsų reklamose kurioje yra pabrėžiamas įmonės ar siūlomo produkto unikalumas vartotojui.

Efektyviausiu reklaminiu šūkiu bus laikomas tas kuris sugeba patraukti tikslinės auditorijos dėmesį, yra paprastas, įsimintinas bei kaip jau minėta, inkorporuoja pagrindinę siunčiamą žinutę. Kai kuriais atvejais reklaminis šūkis gali tapti netgi įmonės prekiniu ženklu.

Norint sukurti efektyvų reklaminį šūkį – galima rinktis pačius įvairiausius kelius. Vieniems kur kas geriau veikia vizualinių simbolių akcentavimas, kitiems – įvairių kalbinių priemonių panaudojimas komerciniams tikslams pasiekti.

Svarbiausias dalykas – tinkamai žinoti žmones į kuriuos orientuojatės ir šūkį pritaikyti būtent jiems.

Apie ką svarbu pagalvoti kuriant reklaminį šūkį?

Kaip minėjau prieš tai, reklaminis šūkis turi inkorporuoti įmonės siunčiamą pagrindinę žinutę, pabrėžti jos ar jos produktų išskirtines savybes.

Sukurti tinkamą reklaminį šūkį bus galima tik tuo atveju jei tiksliai žinosite auditoriją kuriai skiriate produktus ar paslaugas, gebėsite išgryninti pastarųjų unikalias savybes.

Norint sugalvoti reklaminį šūkį bus svarbu:

Sėkmingo reklaminio šūkio ypatybės

Aptarus kas svarbiausia žinoti kuriant reklaminį šūkį, galima pereiti prie to kokiomis savybėmis pasižymėti turi šis elementas.

Mano nuomone, efektyvus reklaminis šūkis bus:

Orientuotas į tikslinę auditoriją

Pagrindinis dalykas garantuojantis reklaminės kampanijos sėkmę – tikslus savo idealaus kliento žinojimas. Jūsų šūkis turi būti orientuotas būtent į jį. Žinokite kas tokiam žmogui yra svarbiausia, jo pagrindines problemas, lūkesčius.

Trumpas ir aiškus

Kitas svarbus dalykas – mokėti trumpai ir aiškiai perteikti savo pagrindinę mintį. Pabandykite užrašyti keletą šūkių, ar bent jau idėjinių sakinių ir stenkitės kiek įmanoma sutrumpinti žodžius neprarandant pagrindinės minties.

Suprantamas auditorijai

Jūsų tikslinė auditorija labiausiai reaguos į šūkį kuris naudoja jiems artimą kalbą. Jei jūsų klientai – kitos verslo įmonės, greičiausiai reikės labiau formalesnio, rimtaus tono ir t.t.

Tuo tarpu orientuojantis, tarkime, į paprastą pirkėją, ypač jei kalba eina apie jaunesnę kartą, galima sau suteikti daugiau laisvės įtraukiant tokius dalykus kaip žargonai ir kiti kalbiniai elementai. Vėl gi, viskas priklauso nuo jūsų auditorijos.

Įsimintinas ir originalus

Nors visuomet gera idėja stengtis viską kaip įmanoma supaprastinti, tai nereiškia, jog jūsų šūkis privalo būti šabloniškas ir blankus.

Kūrybiškai atlikta žodžių žaismė, surimavimas, skaitytojui sukuriami vaizdiniai – tik keletas būdų suteikti savo šūkiu būtinojo originalumo.

Pabaigai

Straipsnyje trumpai pakalbėjome apie tai kas svarbiausia galvojat reklaminį šūkį įmonėje. Pagrindiniai dalykai čia bus paprastumas, įsimintinumas, na ir žinoma, tikslus žinojimas į ką šūkis bus orientuotas.

Į mane gali kreiptis pagalbos ne tik dėl logotipo, tačiau ir to pačio reklaminio šūkio. Susisiekite su manimi ir aš padėsiu jūsų verslui pasiekti tikslinę auditoriją.

seo paslaugos