5 patarimai kaip sukurti savo pirmąją elektroninę parduotuvę

kaip sukurti elektroninę parduotuvę

Elektroninei prekybai augant itin sparčiais mastais, vis daugiau verslininkų ryžtasi pradėti internetinį tam tikros nišos verslą.

Dar visai neseniai sukurti elektroninę parduotuvę buvo išties nelengvas darbas kuris reikalaudavo nemažai techninių žinių, kantrybės ir patirties.

Tačiau dabar startuoti su internetiniu verslu yra kur kas paprasčiau, kadangi didžioji dalis reikalingų įrankių jai sukurti yra kur kas laisviau pasiekiami ir žymiai paprastesni naudoti.

Žinoma, norint tinkamai tai padaryti vis vien yra keletas dalykų kuriuos būtina žinoti.

Šiandien pakalbėsiu apie 5 svarbius dalykus norint sėkmingai sukurti savo elektroninę parduotuvę.

Vienas iš tokių dalykų bus jos tinkamas dizainas. Jei ieškote pagalbos su savo verslo dizainu, ar jus domina logotipų kūrimas, susisiekite su manimi jums rūpimu klausimu.

Gerai žinokite savo tikslinę auditoriją

Nesvarbu kokio tipo ar nišos elektroninį verslą eitų kalba, vienas iš svarbiausių dalykų bus tinkamai žinoti auditoriją į kurią orientuositės ir ypatybes kuriomis ji pasižymi.

Tikslinė auditorija iš esmės gali būti bet kokio dydžio ir sudaryta iš jūsų nustatytas ypatybes atitinkančių asmenų kuriuos potencialiai galėtų dominti jūsų siūlomas produktas.

Pagrindiniai dalykai čia bus:

Jeigu jau turite idėją kuo planuojate prekiauti. Reikėtų paklausti savęs keleto klausimų. Kas perka panašias prekes kurias planuoju siūlyti? Kokios to žmogaus charakteristikos, amžius, pomėgiai?

Susidėliokite visa tai ir tuomet turėsite savo potencialaus kliento profilį kurį kiek vėliau galėsite įtraukti į savo verslo planą, o pačią informaciją, panaudoti tuomet kai kursite savo parduotuvės svetainę ar marketingo strategijas produktams reklamuoti.

Kitu atveju, jeigu produkto dar neturite, gerai pagalvokite apie auditorijas kurias pažįstate. Galbūt esate dirbę praeityje su tam tikra grupe žmonių kurių poreikius ir baimes puikiai pažįstate?

Tai galėtų būti ir jūsų būsimos parduotuvės tikslinė auditorija.

Raskite produktą kuriuo prekiausite

Vienas iš didžiausių sunkumų nepatyrusiems verslininkams planuojantiems savo pirmąjį internetinį verslą yra rasti produktą jie galėtų prekiauti. Ši užduotis tikrai nėra lengva, tačiau savo tikslinės auditorijos žinojimas, galėtų kiek padėti ties šiuo klausimu.

Kiti galimi būdai surasti tuo kuo prekiausite:

Atkreipti dėmesį į populiariausias prekes didžiausiuose internetinėse prekyvietėse

Sukurkite savo svetainės dizainą

Sekantis itin svarbus dalykas bus tinkamas jūsų el. Parduotuvės dizainas. Kaip minėjome, nors šiais laikais paleisti pajėgią elektroninę parduotuvę yra kur kas paprasčiau nei anksčiau, vis tiek yra keletas pagrindinių dalykų kuriems būtina skirti ypatingo dėmesio.

Būtent dizainas iš esmės gali būti laikoma pačia svarbiausia jūsų internetinės parduotuvės detale. Dar prieš paleidžiant savo elektroninę prekyvietę, itin svarbu užtikrinti, jog pirkėjai matys paprastą ir patrauklų vaizdą leisiantį patogiai jiems apsipirkti.

Dauguma verslininkų savo elektronines parduotuves renkasi kurti per populiariasias platformas tokias kaip Shopify, OpenCart ar Squarespace kurios iš esmės suteikia visus reikalingus šablonus patraukliai parduotuvei ir leidžia unikalizuoti jos išvaizdą.

Svetainių grafiniu dizainu užsiimu jau daugiau kaip 10 metų todėl puikiai žinau kokią reikšmę tai turi pardavimams. Sėkmingiausios svetainės pasižymi ne tik patrauklumu, profesionalumu, tačiau taip pat patogumu naudoti potencialiems pirkėjams.

Jei norite mano patarimo ar pagalbos su parduotuvės dizainu, susisiekite su manimi kontaktų skiltyje arba peržiūrėkite kokie yra mano svetainės dizaino darbų ir internetinių logotipų pavyzdžiai.

Paruoškite savo produktų puslapius

Tinkamai paruošti produktų puslapiai bus vienas iš svarbiausių dalykų kuriais reikės pasirūpinti jūsų parduotuvėje. Juk būtent čia patekęs žmogus ir potencialiai atliks pirkimą.

Mano manymu, efektyvus produktų puslapis turėtų pasižymėti:

  1. Aiškia kainų informacija – žmogus turi aiškiai matyti prekės kainą, ar ji yra galutinė, su ar be PVM, su nuolaida ir pan.
  2. Paprastas prekės įdėjimas į krepšelį – šis mygtukas turi būti aiškiai matomas, kitaip ženkliai sumažės šansai, jog žmogus pirks iš jūsų.
  3. Geros raiškos nuotraukos – jei esate nauja parduotuvė, jūsų tikslas turėtų būti atrodyti profesionaliai ir užtikrinti kuo malonesnę pirkėjo patirtį. Aukštos kokybės nuotraukos leidžiančios prekę apžiūrėti iš visų pusių vėl gi padidins jūsų pardavimų šansus.
  4. Atsiliepimų sekcija – daugelis verslininkų to neįvertina, tačiau dauguma pirkėjų įdėmiai skaito atsiliepimus apie prekes, ypač tas kurie jie neturi daug žinių. Pasirūpinkite, jog žemiau prekės būtų aiškiai matoma atsiliepimų sekcija.
  5. Produktų aprašymas – kitas itin svarbus dalykas bus produktų aprašymai. Dydis, spalva, forma, funkcionalumas ir kiti dalykai čia gali būti itin svarbūs priklausomai nuo prekės. Svarbi tiksli informacija, be marketinginės kalbos.
  6. Susiję produktai – šiek tiek žemiau po produkto aprašymu, rekomenduojama pasiūlyti pirkėjui panašių produktų iš savo parduotuvės. Taip vėlgi bus paskatinamas pirkimas.
  7. Siuntimo detalės – galiausiai svarbu tiksliai aprašyti siuntimo informaciją. Čia įvardykite sumą nuo kada galios nemokamas siuntimas, per kiek gali pristatyti prekes ir t.t.

Gerai apgalvokite marketingo strategiją

Paruošus produktų puslapius, iš esmės didžioji dalis darbų jau yra atlikta ir svetainę jau būtų galima paleisti. Vis dėl to skubėti dar nereikėtų prieš tai neparuošus tikslaus marketinginio plano.

Jei esate visiškai naujas žaidėjas rinkoje, jums reikės išnaudoti visus įmanomus reklamos kanalus savo parduotuvės vardui populiarinti ir kartu daryti tai protingai.

Platformos kurias galite naudoti savo parduotuvės reklamai bus:

Pabaigai

Straipsnyje aptarėme tai kas svarbiausiai ruošiant savo pirmąją elektroninę parduotuvėje. Šiais laikais startuoti su tokio tipo verslu yra kur kas paprasčiau nei anksčiau, tačiau vis vien yra keletas pagrindinių dalykų apie kuriuos būtina pagalvoti.

Tai bus jūsų tikslinė auditorija į kurią jūs orientuositės ir kuriai skirsite savo produkciją, gerai užpildyti produktų puslapiai ir žinoma, patrauklus bendras svetainės dizainas. Galiausiai, protingos rinkodaros dėka jūs sėkmingai užauginsite savo parduotuvės vardą ir sėkmingai generuosite pardavimus.

EASYSEO