Kaip teisingai pateikti grafinio dizaino idėją dizaineriui?

Kaip teisingai pateikti grafinio dizaino idėją dizaineriui

Grafinio dizaino paslaugos, jau kurį laiką įgauna vis didesnę reikšmę šiuolaikiniame versle. Išaugus e-komercijos mąstams, būtinybė turėti ne tik puikiai veikiančią, tačiau kartu patrauklų dizainą turinčią svetainę taip pat didėja.

Dėl šios priežasties, įvairios įmonės Lietuvoje vis dažniau samdo grafikos dizainerius svarbiausiems darbams atlikti – ar tai būtų įmonės logotipų kūrimas, reklaminių skelbimų dizainas, bendras svetainės įvaizdis ir t.t.

Tiesa, nors dizainas versle turi itin didelę komunikacinę reikšmę, ne visuomet sukurtas produktas atitinka mūsų lūkesčius. Tam priežasčių gali būti įvairių, tačiau viena iš dažniausių būna prasta komunikacija tarp kliento ir grafinio dizaino darbus atliekančių žmonių.

Šiame straipsnyje – keletas patarimų apie tai, kaip užtikrinti, jog visi lūkesčiai yra tinkamai perduodami dizaino įmonei ir kaip išvengti bendrų nesusipratimų.

Žinokite savo kuriamos kampanijos tikslą

Vienas iš dažniausių atvejų kuriant įvairius grafinio dizaino darbus būna tai, jog klientas nepakankamai apgalvoja pagrindinio darbų tikslo, kas dažniausiai priveda prie lėtos, neefektyvios komunikacijos, o galiausiai ir prie lūkesčių neatitinkančio produkto.

Kuomet pirmą kartą kreipsitės į grafinio dizaino agentūrą su darbų užklausa, greičiausiai jums bus užduota keletą klausimų apie jūsų verslą.

Tam, kad komunikacija būtų kur kas efektyvesnė, dar prieš kreipdamiesi į specialistus, pagalvokite dėl šių aspektų:

Pasikartosime, tačiau dizainas nėra vien tam tikra spalvų paletė ar formos – tai yra vienas svarbiausių verslo komunikacinių šaltinių su potencialiais klientais, todėl savo tikslų žinojimas kaip reikiant paspartins darbų eigą ir efektyvumą.

Stenkitės pateikti kaip įmanoma daugiau informacijos

Su jūsų projektu dirbantys dizaineriai negali numanyti tai, kokią idėją jūs turite omenyje, todėl norėdami kur kas efektyvesnių darbų ir kur kas mažiau išlaidų, perduokite kiek įmanoma daugiau naudingos informacijos apie jūsų norus.

Čia tikrai būtų naudinga paminėti tokius dalykus kaip jūsų marketingo strategija, tam tikras gaires kokias įsivaizduojate savo logotipui ar reklamai ir kitas savo idėjos detales.

Ne pro šalį būtų dar atsiųsti kokį nors pavyzdį, kad ir jau egzistuojančios reklamos ar prekinio ženklo, tam, kad geriau iliustruotumėte savo idėją. Atminkite, jūs nekopijuojate kitų, o tiesiog suteikiate tam tikras gaires dizaineriams.

Palaikykite ryšį su darbus atliekančia įmone

Kartais numatyti darbai paprasčiausiai sustoja dėl tinkamos komunikacijos stokos. Tikėtina, jog pirminiai darbų pavyzdžiai kuriuos jums atsiųs dizaineriai reikalaus taisymo ir kartu gero, kritiško įvertinimo iš jūsų pusės.

Šioje stadijoje paprastai yra aptariami tolesni galimi patobulinimai ir pagrindinės idėjos vystymas sulaukiant grįžtamojo ryšio iš kliento. Tiesa, kad darbai nesustotų ir dizaino darbus būtų galima tęsti toliau svarbu užtikrinti reguliarią komunikaciją.

Čia geriausias sprendimas būtų paskirti tam tikrą atsakingą asmenį įmonėje kuris eigoje galės ne tik atsakinėti į dizainerių turimus klausimus, tačiau kartu tuo pačiu perduoti bet kokią naudingą informaciją iš jūsų pusės.

Pasitikėkite samdomais žmonėmis

Dizainas, savaime suprantama, yra kūrybinis darbas, todėl čia būtinas tam tikras kiekis laisvės atliekant darbus. Vienas iš dažniausių dalykų dėl ko nepavyksta tinkamas dizaino produktas yra per didelė kliento kontrolė darbų metu.

Kiekvienas klientas, natūralu, nori žinoti kaip sekasi įgyvendinti jo idėją ir tai kokių minčių ties projektu turi pats dizaineris. Tačiau jeigu pradėsite skambinėti dėl kiekvienos smulkmenos, nesuteikdami pakankamai laiko darbus atliekančiai pusei, vargu ir viskas vyks efektyviai.

Pabaigai

Straipsnyje aptarėme keletą dalykų padėsiančių jums geriau perteikti savo idėjas dizainą atliekantiems žmonėms. Svarbiausi dalykai – tinkama komunikacija ir pakankamas informacijos kiekis tikrai leis pasiekti tinkamų rezultatų.

seo paslaugos