Patarimai efektyviai reklaminei kampanijai internete

Patarimai efektyviai reklaminei kampanijai

Reklama – neatsiejama bet kokio modernaus elektroninio verslo dalis.

Tinkamai sukurta, į tikslinę auditoriją nukreipta reklaminė kampanija yra puikus būdas ne tik populiarinti savo įmonės vardą, tačiau kartu pritraukti naujų lankytojų į svetainę ir paskatinti juos įsigyti jūsų prekes ar paslaugas.

Tiesa, sėkminga rinkodaros kampanija susideda iš nemažai niuansų. Čia svarbu ne tik tiksliai žinoti kokiai žmonių grupei reklamuositės, gerai paruošti jų turinį, bet ir pasirūpinti patrauklia jų prezentacija.

Pastaruoju aspektu itin svarbu pritaikyti unikalų, jūsų įmonės identitetą įkūnijantį firminį stilių, kur svarbią rolę užims ir logotipų kūrimas.

Tinkamai pateiktos ir aiškią žinutę turinčios reklamos suteikia didžiausias galimybes parduoti daugiausiai prekių ir paslaugų.

Žemiau, mano nuomone, svarbiausi dalykai efektyviai internetinei reklaminei kampanijai.

Inkorporuokite savo firminio stiliaus elementus

Kaip minėjau prieš tai, vienas iš kertinių bet kokios internetinės reklamos aspektų bus jos prezentacija, vizualinis jos pateikimas vartotojui. Tekstas ir naudojami grafiniai simboliai, turėtų būti tiesiogiai susiję su jūsų įmonės bendru naudojamu firminiu stiliumi.

Firminį stilių apibrėžčiau kaip tam tikrą vizualinę kalbą kurią įmonė naudoja įvairiuose kanaluose. Čia įeis ir bendra jūsų internetinės svetainės dizainas, joje naudojami šriftai ir spalvos, jūsų logotipas kurį naudojate dokumentuose ir vizitinėse kortelės bei visi kiti atvejai.

Iš patirties galiu pasakyti, jog efektyviausias įmonės firminis stilius yra tas, kuris geba paprastai bei aiškiai pateikti jūsų įmonės pagrindinę žinutę klientams, yra paprastas ir įsimintinas, naudoja tai rinkai įprastus bruožus. Būtent tokiu principu ir turėtų būti kuriama jūsų reklamų vizualinė pusė.

Jei tarkime, esate IT įmonė, greičiausiai norėsite perteikti profesionalumo, gebėjimo išspręsti vartotojų problemas žinutę. Pilka, juoda, ar mėlyna spalva spalvos yra populiariausios šios rinkos logotipuose ir svetainių dizainuose, kadangi būtent jos prisideda prie tokios žinutės perteikimo.

Tas pats turėtų atsispindėti ir jūsų reklamose, žinoma pritaikant viską pagal jūsų įmonę.

Akcentuokite savo prekinį ženklą

Kitą dalyką kurį norėčiau išskirti kalbant apie efektyvias reklamas yra jūsų prekės ženklas. Svarbu, jog vartotojas ne tik atkreiptų dėmesį į reklamą, vien dėl to, jog ji yra patraukliai pateikta, tačiau kartu sugebėtų jį susieti su jūsų verslu.

Tas ypač svarbu tuo atveju jeigu esate naujas žaidėjas rinkoje. Žmonės jūsų nežinos, todėl kartu su tinkamai paruošta reklama, reklaminėje kampanijoje turėtų figūruoti ir jūsų logotipas įrėminantis jūsų identitetą.

Kaip ir kitos firminio stiliaus dalys, bendrovės prekinis ženklas arba logotipas, turėti būti kurtas remiantis paprastumo, įsimintinumo ir išskirtinumo principais.

Priklausomai nuo to, kokios rinkos įmonė esate, rekomenduočiau atkreipti dėmesį į savo konkurentų naudojamus simbolius ir prekinių ženklų ypatybes. Tai gali būti puikus idėjų šaltinis.

Efektyvus logotipas – neatsiejama bet kokios reklaminės kampanijos dalis.

Tinkamai paruoškite reklaminius skelbimus

Efektyvi reklama – tvarkinga reklama. Nors prezentacija yra itin svarbus aspektas, ne ką mažiau svarbus dalykas bus reklamos turinys bei organizacinė jos dalis.

Nesvarbu ar jūsų komercinis tikslas – atvesti daugiau lankytojų į savo svetainę, supažindinti su nauja paslauga ar paprasčiausiai skatinti pirkimus, tik aiški reklama orientuota į jūsų tikslinę auditoriją gali atnešti pasisekimo.

Svarbiausi reklamos organizavimo aspektai bus:

Puslapis į kurį atvesite žmones

Kita kertinė jūsų reklaminės kampanijos dalis bus jūsų internetinė svetainė, o tiksliau – konkretus jos puslapis į kurį atvesite pirkėjus.

Čia vėl gi, galios panašūs principai kaip ir kuriant pačius reklaminius skelbimus. Pasirūpinkite, jog užėjusiems vartotojams čia trumpai ir aiškiai būtų pateikiama pagrindinė informacija kuri galėtų būti jam aktuali.

Jei, tarkime, esate sportinių batų parduotuvė ir reklaminę kampaniją sukūrėte krepšinio bateliams, informacija apie teniso ar futbolo batelius tame pačiame puslapyje bus visiškai beprasmė ir neaktuali.

Kitas dalykas – organizuotumas. Pasirūpinkite, jog kiekviena jūsų puslapio prekė ar paslauga turi trumpą ir aiškų aprašymą, aiškiai įvardytas ypatybes, dydžius, pristatymo laikas ir kitą aktualią informaciją.

Daugiausiai šansų pasiekti rinkodaros tikslus bus tik tuomet, jei kiek įmanoma supaprastinsite vartotojo kelią iki atlikto tikslo.

Pabaigai

Straipsnyje pateikiau keletą patarimų, kas kaip reikėtų organizuoti įmonės reklamines kampanijas.

Norint sulaukti daugiausiai pasisekimo, bus svarbu pasirūpinti skelbimų, atėjimo puslapiu, na ir žinoma, susieti juos su įmonės unikalias vizualinės kalbos niuansais.

 

 

seo paslaugos